קורות חיים - צוות מומחים



 

פרופ´ צבי צדיק .M.D
תפקידו בנטוגרין: מומחה לאנדוקרינולוגיה ילדים

מבוא הסטוריה: פרופ´ צבי צדיק, סיים את ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית ב- 1969, את התמחותו ברפואת ילדים עבר בביה"ח קפלן ב-1975 קבל דיפלומה בלימודי המשך בהצטיינות מאוניברסיטת תל-אביב וב- 1976 מומחיות ברפואת ילדים. פרופ´ צדיק התמחה באנדוקרינולוגיה של ילדים בביה"ח ג´והנס הופקינס בארה"ב אותה סיים ב- 1980. עם חזרתו ארצה הקים את היחידה האנדוקרינית לילדים ולמתבגרים בביה"ח קפלן. פרופ´ צדיק מומחה באנדוקרינולוגיה של מבוגרים ובאנדוקרינולוגיה של ילדים. מ- 1988 מרכז פרופ´ צדיק את וועדת ההיגוי הממלכתית להורמון גדילה מטעם משרד הבריאות. יש לציין שפרופ´ צדיק היה בין יוזמי ההתמחות של אנדוקרינולוגיה של ילדים הקים את האיגוד לאנדוקרינולוגיה של ילדים. הקים וניהל את בחינות ההתמחות באנדוקרינולוגיה של ילדים מטעם המועצה המדעית עד 2005. כתב את תכנית ההתמחות עסק בהרכבת הכללים של מחלקה מוכרת להתמחות באנדוקרינולוגיה של ילדים.

תחום מחקר: ב- 1985 פרסום חלוצי של השפעת הגיל על ההפרשה הפיזיולוגית של הורמון הגדילה. עבודה זו הדגימה לראשונה את ירידת הפרשת הורמון הגדילה בגיל המבוגר. מאז עוסק פרופ´ צדיק בהפרשה פיזיולוגית של הורמון גדילה כתופעה וככלי אבחנתי ומחקרי. עבודה זו הביאה להתפתחות החישוב של צריכת הורמון גדילה לפי גיל, לתאוריית טיפול בהורמון גדילה באנטי AGING ולהבנה טובה יותר של מנגנון הפעולה של הורמון גדילה במצבים פיסיולוגים ופתולוגים.
התמקצעות זו הביאה לכך שמרפאתו היא המרפאה הראשונה בגודלה בארץ בטיפול בהורמון גדילה והראשונה במחקרים קליניים בתחום זה.
מתוך הכרתו של פרופ´ צדיק בחשיבות התזונה בכלל ויחסי הגומלין עם הפעילות המערכת ההורמונלית בפרט, פתח מערכת המשלבת בתוכה בקרה של השפעות התזונה על הגדילה: השפעת סך הקלוריות, חלבונים, יסודות קורט וויטמינים. מאמץ זה גרם למיסוד קשר ארוך טווח עם ביה"ס למדעי התזונה בנושאי מחקר הדרכת תלמידי מחקר והוראה בביה"ס לתזונה של האוניברסיטה העברית ברחובות. ומבחינה מעשית קלינית לריכוז המקרים המסובכים והמורכבים בנושא תזונה וגדילה. בנוסף לעיסוק בהשפעת התזונה והגדילה על בריאות העצם בארץ ובקביעת הנורמות של צפיפות העצם בארץ.

ב- 1973 ייסד צדיק את המרפאה האנדוקרינית לילדים בביה"ח קפלן שהפכה בהמשך ליחידה מוכרת להתמחות. מחלקה זו ידועה כמחלקה היחידה בארץ העוקבת אחר הגדילה והתזונה של האוכלוסייה הנורמלית. החל מפרסום נתוני גדילה ולחץ דם בילדי הארץ התבוננות בגדילה הדור לאורך 3 דורות, בקרה ואיתור של פרטים חריגים. 38,400 ילדים עובדו בשיטה זו. נתונים של 19 שנות איסוף יצרו אלגוריתם יעיל לאבחנה וטיפול. מערכת זו זוכה להכרה בינלאומית ואף מקנה אפשרויות קליניות יוצאות דופן באמצעי אבחנה וטיפול. פרופ´ צדיק משמש כיועץ באנדוקרינולוגיה של ילדים לביה"ח רבקה זיו, צפת ויוספטל באילת ומרכזים אחרים.
פרופ´ צדיק הקים את אתר גדילה (www.gdila.co.il) ומדור לאנדוקרינולוגיה וגדילה באתר DOCTORS.

לרשימת פרסומים מלאה


פרופ´ ברקת פלק .Ph.D
מומחית בפיסיולוגיה, קינסיולוגיה וחינוך גופני
תפקידה בנטוגרין: יועצת לפיסיולוגיה ופעילות גופנית

ברקת בוגרת אוניברסיטת מגיל במונטריאול קנדה (1982) בעלת תואר שני בפיסיולוגיה של המאמץ מאוניברסיטת תל אביב (1986) ודוקטוראט בהתמחות פיסיולוגיה של המאמץ בילדים מאוניברסיטת מקמסטר קנדה (1991). ברקת מכהנת כיום כפרופסור בפקולטה למדעי הבריאות, במחלקה לחינוך גופני וקינסיולוגיה באוניברסיטת ברוק בקנדה. בעבר ניהלה את המרכז למחקר ורפואת ספורט במכון וינגייט ואת המחלקה למדעי החיים. ברקת חברה בועדות בינלאומיות בנושאי פיסיולוגיה ורפואת ספורט, בין השאר בחבר המנהלים של החברה האמריקאית לרפואת ספורט בילדים. בין פרסומיה רשימה ארוכה של מאמרים העוסקים בהיבטים שונים של אימון ילדים ובהשלכותיו על גדילה והתפתחות; מאמץ גופני בתנאי סביבה שונים, כמו גם מאמרים רבים בנושאי מאמץ גופני לילדים החולים במחלות כרוניות שונות.

לרשימת פרסומים מלאה


ד"ר גילה רוזן .Ph.D., R.D
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין: יועצת בתחום תזונה ורפואה מונעת

ד"ר גילה רוזן, דיאטנית קלינית. מנהלת המחלקה לתזונה קלינית במרכז הרפואי רמב"ם, חיפה. משמשת משנת 2004 כנציגת הדיאטניות האירופאיות לחברה האירופאית לתזונה ומטבוליזם (ESPEN) בה היא חברה בוועדה ליישום קליני וחינוך ECPC, ומשנת 1996 מכהנת כנציגה של הדיאטניות בישראל לאיגוד הדיאטטי הבינלאומי (ICDA). ד"ר רוזן מלמדת תזונה קלינית באוניברסיטה העברית ומרצה בכירה במכללת תל-חי. משמשת משנת 1993 כעורכת ראשית של עיתון התזונה הישראלי "תזונה קלינית" וחברת מערכת בעיתון התזונה הים תיכוני שרואה אור ביוון. משמשת כסוקרת עבור מגוון עיתוני תזונה בינלאומיים,הצעות מחקר ועבודות גמר. יזמית בחברת מיזם העוסקת בפיתוח תמיסת חדשנית להזנה דרך הוריד. רכשה את התואר הראשון באוניברסיטה העברית, והשלימה לדוקטורט במסלול ישיר בביה"ס לרפואה ע"ש ברוך רפפורט בטכניון בחיפה. מרבית הפרסומים שלה, כמו גם המחקר הם בתחום רפואה מונעת, בכול מעגל החיים - מינקות ועד לגיל השלישי.

לרשימת פרסומים מלאה


ד"ר גבריאל מור .M.D  זכרונו לברכה
יועץ לרפואה, מומחה לרפואה גריאטרית
תפקידו בנטוגרין: יועץ לרפואה, רפואה גריאטרית ופסיכוגריאטרית

גבריאל בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת מינכן גרמניה (1969) ובוגר הפקולטה למינהל והנדסת ייצור בטכניון, חיפה (1961).
גבריאל משמש כיום כמנהל הרפואי של בית החולים הסיעודי: "נאות התיכון" בתל אביב - יפו ועוסק בייעוץ מקצועי למגוון גופים וחברות. בין תפקידיו הרבים בעבר, ניהל גבריאל את המחלקה לגריאטריה קהילתית במרכז הרפואי תל אביב (1993-1980 ); שימש כמנהל האגף לבריאות הציבור בעיריית תל-אביב יפו (1990-1987): היה חבר הנהלת בית החולים "איכילוב" בשנים 1980-1972 ושימש כיו"ר מרכז "מרגולץ" לפסיכוגריאטריה במרכז הרפואי "איכילוב" בשנים 1991-1989. בראשית דרכו שימש כמנהל מחקר ושירותים רפואיים במכון לפריון העבודה והייצור וכמנהל צוות יועצים לתכנון בתי חולים בחברה הצרפתית-ישראלית ( ת.ה.ל.) Sodetec Seric.
בין תחומי פעילותו האקדמיים בעבר, שימש גבריאל כמרצה ומנחה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב בתחומי רפואה מונעת, סיעוד סופני ושרותי רפואה בקהילה.
גבריאל שימש במשך שנים רבות כחבר הנהלה בארגונים מקצועיים בתחומי התמחותו בישראל. כמו-כן, היה פעיל בארגון קונגרסים וכנסים מקצועיים באירופה, בארצות הברית ובישראל בתחומי רפואת המשפחה, רפואה פליאטיבית, גרונטולוגיה ותכנון מרכזים רפואיים. גבריאל עמד בראש צוות יועצים במסגרת תוכנית סיוע USAID, עליו הוטל ארגון שרותי הרפואה הקהילתית בבודפשט, הונגריה (1993-1991).


 ד"ר איל בן-בסט.M.D
יועץ לרפואה, מומחה לרפואת משפחה
תפקידו בנטוגרין: ראש תחום רפואה מונעת

בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית, הדסה ירושלים (1999). סיים התמחות ברפואת המשפחה בשרותי בריאות כללית, מחוז ת"א (2006). עובד כיום בשרותי בריאות כללית בת"א ובמכבי שרותי בריאות בקרית אונו.

בנוסף על עבודתו במרפאה, עוסק איל בהוראת רפואה לסטודנטים ישראלים ואמריקאים במסגרות שונות בפקולטה לרפואה, אוניברסיטת ת"א ובהוראה למתמחים ברפואת המשפחה בתחומים שונים כולל אפידמיולוגיה, רפואה נתמכת עובדות (EBM).
היה פעיל בהקמת מודל להערכה רפואית לאורח חיים בריא במסגרת "בית דרך חיים" של שרותי בריאות כללית.
איל ממלא תפקידים נוספים ומכהן כחבר באגודה לרפואה מוסקולוסקלטלית ונציג איגוד רופאי המשפחה בצוות מומחים המחבר קווים מנחים לטיפול באוסטאוארטריטיס מטעם ההסתדרות הרפואית בישראל.

 


 

ד"ר רני פולק, M.D., MBA, שף 
תפקידו בנטוגרין: יועץ לרפואה ובישול בריא

רני פולק הוא רופא ושף, בוגר בית הספר לרפואה הדסה עין כרם, האוניברסיטה העברית בירושלים (1994), בעל תואר שני במנהל עסקים MBA מהטכניון בחיפה (2002) ובעל תואר "De cuisine de base" מאוניברסיטת Le cordon bleu, Paris, France בשלוחה בסידני, אוסטרליה (2003).

כיום מנהל רני את תחום הבישול הבריא במרכז לרפואה בריאה- "הדסה אופטימל", בית החולים האוניברסיטאי הדסה, עין כרם. מרצה בבית הספר לתזונה ומדעי המזון של האוניברסיטה העברית ובבית הספר לבישול של מכללת הדסה.

בין השאר עוסק רני בכתיבת מתכונים לאנשים בריאים (ילדים, מבוגרים וספורטאים), שרוצים לבשל בריא יותר, ובכתיבת מתכונים לדיאטות מיוחדות כמו: סכרת, מחלות מעי דלקתי, מחלות לב, צליאק, בישול בריא, סרטן שד, נשים בגיל המעבר, מחלת מעי רגיז ומחלות כליה.

את המתכונים וטכניקות הבישול מלמד רני גם אנשים פרטיים וגם אנשי מקצוע כמו: רופאים, דיאטניות ושפים. כמו כן פועל כיועץ קולינרי בריאותי וליווי שינויים בריאותיים במטבחים מוסדיים.

בניהולו פועל מטבח המוציא מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים הן ליום יום והן לאירועים.


ד"ר גיא מור .Ph.D
מאמן ומחנך לספורט ולאמנויות לחימה
תפקידו בנטוגרין: ראש צוות מומחים

גיא בוגר בית הספר למאמנים במכון וינגייט, בעל תואר ראשון במנהל ותואר שני ושלישי בחינוך גופני, אוניברסיטת פאסיפיק ווסטרן, ארה"ב (1995) , שם עסק בחקר השפעת האימון הגופני על ילדים צעירים ופיתח אמנות לחימה (מייג´ין-דו) המושתתת על עקרונות מדעיים.
גיא ממלא תפקידים נוספים בתחומו:  כיהן כסגן נשיא איגוד הפאנקרטיון העולמי; ייסד את בית הספר הבינלאומי לאמנויות לחימה, מייג´ין-דו; עוסק בהכשרה ובהסמכה של מדריכים ומאמנים בענף אמנויות הלחימה במכון וינגייט ומרצה בקורסים השונים; עוסק בהוראה ובייעוץ בתחומי הכושר הגופני, קידום בריאות, אימון ילדים ואמנויות לחימה. בעבר עסק באימון בתחום אמנויות הלחימה בקנדה ובאנגליה והקים את מרכז אוקטגון ברחובות, לחינוך הוליסטי לספורט ולאמנות הלחימה.

לרשימת פרסומים מלאה


ד"ר בנימין שטרים .Ph.D
טכנולוג מזון
תפקידו בנטוגרין: יועץ לפיתוח מוצרים

בני השלים את לימודיו לתואר הראשון, השני והשלישי במסגרת הפקולטה לחקלאות, באוניברסיטה העברית, רחובות. את עבודת הדוקטורט שלו, בנושא מעורבות אדנילט ציקלז בטרנסדוקציה תאית למתיקות סוכרים בחולדה, הגיש בחוג לביוכימיה ותזונת האדם (1990), לאחר שהשלים את התואר השני בחוג לביוכימיה ופיזיולוגיה ואת התואר הראשון במגמה לטכנולוגיה של מזון.
בני ממלא תפקידים נוספים בתחומו: הוא משמש כיועץ עצמאי לחברות ומפעלים רבים בישראל ומחוצה לה, בתחומי טכנולוגיות ייצור מוצרי מזון ומלווה תהליכי פיתוח מוצרי מזון חדשים בתחומים מתפתחים.
בעבר עסק בני במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברות מזון מהמובילות במשק הישראלי, ביניהם ניהול מחקר ופיתוח (מו"פ), פיתוח מוצרים חדשים וניהול ייצור וכן שימש כמרצה מן החוץ בחוג לביוכימיה, מדעי המזון ותזונת האדם, בפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית, רחובות.
פרסם פרק בספר מדעי וכן מאמרים מקצועיים בירחונים מדעיים.

לרשימת פרסומים מלאה


ד"ר אבנר שחר .M.D
רופא פנימי וגריאטר מחוזי
תפקידו בנטוגרין: יועץ בנושאי רפואה פנימית וגריאטריה

אבנר בוגר בית הספר לרפואה ע"ש סקלר, אוניברסיטת תל אביב (1986), ומוסמך בית הספר לבריאות הציבור, אוניברסיטת פיטסבורג, ארצות-הברית, (1996) שם גם התמחה ברפואה פנימית ובגריאטריה.
אבנר ממלא תפקידים נוספים בתחומו: הוא משמש כמרצה מן החוץ בחוג למדעי התזונה בפקולטה לחקלאות, האוניברסיטה העברית, רחובות. כמו כן הוא משמש כרופא ראשוני בקופת חולים לאומית.


אלי סדרס .M.Sc
יועץ ומנהל ספורט בכיר ומאמן קבוצות ייצוגיות של ישראל
תפקידו בנטוגרין: ראש תחום פעילות גופנית וספורט בשנים 2006-2008
 

אלי מוסמך בית הספר לרפואה - בריאות הציבור הדסה עין כרם, האוניברסיטה העברית בירושלים (1998) ובוגר המכללה לחינוך גופני וינגייט (1984). דוקטורנט באוניברסיטת תל אביב. עוסק בהוראה ובייעוץ לאימון ילדים, מתבגרים, בוגרים וקשישים בתחום הבריאות והספורט. אלי ממלא תפקידים נוספים בתחומו: הוא מנהל את בית הספר למאמנים של מכון בווינגייט; חבר הוועדה למחקר ולאימון של ההתאחדות הבינלאומית להרמת משקולות (IWF Research & Coaching Committee), משמש כיו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הרמת המשקולות הישראלי; חבר הוועדה למניעת סמים של הוועד האולימפי בישראל; יו"ר איגוד הרמת המשקולות ומכהן כיו"ר הוועדה המדעית של משחקי הים התיכון. בעבר היה חבר בפורום המאמנים הבכירים ביחידה לספורט הישגי, שימש כיו"ר הוועדות המקצועיות בכל ענפי הספורט התחרותיים בבית הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, שימש כחבר המועצה הבינלאומית להכשרת מאמנים וחבר ההנהלה וההפעלה של היחידה לטיפוח ספורטאים צעירים. היה אלוף ישראל בהרמת משקולות לנוער (בשנים 1978,1979) ולמבוגרים (בשנים: 80,81,83,84,85,86,87,88,89,90,91) ומחזיק גביע העולם באליפות העולם בהרמת משקולות בוויילס (1992).בנטוגרין עסק בפיתוח תוכנת האבחון הייחודית.

 

לרשימת פרסומים מלאה


 ורד יפה חאיק .R.D., B.Sc
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין:
דיאטנית ראשית
ורד דיאטנית קלינית מוסמכת, בוגרת לימודי תזונה קלינית בפקולטה לחקלאות ברחובות, האוניברסיטה העברית (2001 ). עובדת כדיאטנית במרכז לטיפול בעודף משקל בילדים – מכבי שירותי בריאות, ירושלים, ובפרויקט קידום בריאות "ג'וינט אשלים" לילדים ונוער בסיכון. כמו כן, ורד עובדת בקליניקה פרטית כמנחה שינוי אורח חיים וטיפולים פרטניים בשילוב עם פסיכודרמה.

ורד ממלאת תפקידים נוספים בתחומה:
דיאטנית ומרצה לתזונה בחברות הייטק.
מרצה בכנסים בנושאי השמנת ילדים, תזונה מונעת והפרעות אכילה.
אחראית על פעילויות לנוער, קייטנה לילדים, פעילות במועדוניות ושותפה בפיתוח תכניות בפרוייקט "ג'וינט אשלים".
ניסיון רב בהנחיית קבוצות.
עבדה 6 שנים במרכז הרפואי אסף הרופא במחלקת ילדים, סוכרת והפרעות אכילה.

לאתר של ורד יפה - חאיק


ד"ר טלי סיני .Ph.D., R.D
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין: כותבת תוכן בתחום תזונה

טלי סיימה בהצטיינות את לימודיה בבית הספר לתזונה, האוניברסיטה העברית, והוסמכה בתזונה קלינית על ידי משרד הבריאות (1997). טלי המשיכה לימודיה במסלול הישיר לתואר דוקטור באוניברסיטה העברית בשיתוף עם היחידה לאנדוקרינולוגיה פדיאטרית, המרכז הרפואי קפלן, רחובות, חקרה והתמחתה בהיבטים שונים בתזונת ילדים ובהשלכותיהם על גדילה והתפתחות.
בין פרסומיה, מאמרים העוסקים בהשפעת ויטמין A, ברזל ואבץ על הגדילה, השפעת התזונה וקצב הגדילה על צפיפות העצמות ועוד. טלי זכתה בפרס "מחקר מצטיין" מטעם מכון תנובה למחקר על עבודתה בנושא "תרומת התערבות תזונתית במערך הטיפול בילד נמוך הקומה", אשר פורסמה בכתב העת הרשמי של האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים - Pediatrics.
טלי מרצה בחוג למדעי התזונה בפקולטה לחקלאות, האוניברסיטה העברית, רחובות, ומכשירה סטודנטים לתזונה בהתאמת טיפול תזונתי לאוכלוסיות יעד שונות במצבי בריאות וחולי.
טלי עוסקת במתן יעוץ וטיפול תזונתי לילדים ולמבוגרים במרפאת מומחים ברחובות, מנחה סדנאות לעיצוב הרגלי אכילה בריאה, מרצה בכנסים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב, וחברה בעמותה לקידום התזונה והדיאטה בישראל "ע.ת.י.ד".

לרשימת פרסומים מלאה


הדס רגב-טוביאס .R.D., M.Sc
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין: דיאטנית ראשית לשעבר

הדס, דיאטנית קלינית, משנת 1999. בעלת תואר מוסמך בתזונה (MS.c) בבית הספר למדעי התזונה בפקולטה לחקלאות, מזון ואיכות הסביבה, ע"ש רוברט ה. סמית, האוניברסיטה העברית בירושלים (2009).
בעלת תעודת הכשרה בהנחיית קבוצות מבית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל, אוניברסיטת תל אביב ובוגרת הקורס "אפידמיולוגיה לדיאטנים ב"מכבי שירותי בריאות".
מובילה את התחום של תזונה בקהילה האתיופית, פועלת לקידום נושא אי שוויון בבריאות בקרב אוכלוסיות נחשלות. מייעצת לכל שכבות הגיל: מתינוקות וילדים ועד מבוגרים ובני הגיל השלישי.  
הדס ממלאת תפקידים נוספים בתחומה: יועצת תזונתית ב"מכבי שירותי בריאות"; מנחה, מרצה ומכשירה צוותים בחינוך ובבריאות במסגרת פרויקטים לקידום הבריאות.
בעברה, דיאטנית מחוזית בלשכת הבריאות המחוזית, אשקלון, משרד הבריאות; ריכזה את תחום התזונה בבית הספר לסיעוד בבית החולים "ברזילי" ; שימשה כעוזרת הוראה ומנחת סטודנטים בבית הספר למדעי התזונה;
פרסמה מאמר בנושא: "המים שאנו שותים, מה תאמרי לילדך?", עיתון תזונה קלינית, מגזין מקצועי בנושאי תזונה ודיאטה, מרץ 2006.

 


 

 ד"ר תמיר צמח N.D.
נטורופת מוסמך ומרצה בכיר
תפקידו בנטוגרין:
ראש תחום נטורופתיה
תמיר צמח למד לימודי נטורופתיה במשך חמש שנים בארץ ובחול, וקיבל הסמכה לד"ר N.D. מאוניברסיטת  Bernadean  קליפורניה, ארצות-הברית (1999) בעל דרגת מטפל ומורה בכיר.
בנוסף למד מספר שנים רפואה סינית והתמחה בטכניקות טיפול הנשענות על שיטות מובילות כגון: טריגר,רולפינג ועוד. 
בעל התמחות ראשית בתסמונות עייפות כרונית ,פיברומיאלגיה ותסמונת המעי הרגיש.
ובעל תת-התמחות לטיפול בבעיות יציבה ושלד,ליווי הריון וקשיי פריון.
תמיר ממלא תפקידים נוספים בתחומו: מלמד קורסים למטפלים בכירים במספר בתי-ספר מובילים בארץ לרפואה טבעית ; עוסק בליווי קליני למטפלים ומתלמדים.
החל משנת 1997 מנהל קליניקה פרטית הממוקמת בנווה צדק, תל אביב.

לאתר של ד"ר תמיר צמח


 שרון שנער .R.D., M.Sc
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין:
כותבת תוכן בתחום תזונה

שרון, דיאטנית קלינית בעלת תואר מוסמך מבית הספר למדעי התזונה בפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה, האוניברסיטה העברית בירושלים, רחובות (2004). את עבודת המאסטר שלה ערכה בנושא יעילות הספיגה של ויטמין חומצה פולית בבני אדם.
שרון ממלאת תפקידים נוספים בתחומה: היא יועצת לירידה במשקל לאנשים הנמצאים בסיכון רפואי; שימשה כדיאטנית ראשית ואחראית תוכן באתר האינטרנט האמריקאי Dietwatch.com, וכעורכת תוכן באתר האינטרנט "עתי"ד" של עמותת הדיאטניות. שרון עוסקת בכתיבת מאמרים בנושאי תזונה למגוון עיתונים מקצועיים, ביניהם: מגזין "תזונה קלינית", מגזין "תזונה רפואית בילדים", חוברת "מזון, תזונה ובריאות" של המחלקה להוראת המדעים במכון וייצמן למדע, רחובות.


שרית הרצמן הררי .R.D., B.Sc
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין: כותבת תוכן בתחום תזונה לספורטאים

שרית בוגרת בית הספר למדעי התזונה בפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה, האוניברסיטה העברית בירושלים (1995); בעלת תעודת הכשרה בהנחיית קבוצות, בית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל, אוניברסיטת תל אביב (2001); בוגרת הקורס "תזונת ספורט", מכללת וינגייט- הדסה אופטימל (2006); בוגרת הקורס "מנחי סטאג´ לדיאטנים", האוניברסיטה העברית בירושלים (1999); בוגרת הקורס "שימוש בתוספי תזונה לדיאטנים" (2005); כיום משלימה לימודי תואר שני בתזונה קלינית בבית הספר למדעי התזונה באוניברסיטה העברית בירושלים.
שרית ממלאת תפקידים נוספים בתחומה: היא מלמדת באוניברסיטה העברית בירושלים בבית הספר למדעי התזונה; מרצה במספר מוסדות אקדמיים, ביניהם מכללת וינגייט, בית הספר להשתלמויות, מכללת מדיסין; עובדת כדיאטנית במוסדות גריאטריים ובמוסדות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים; מנחה קבוצות בתזונה נכונה ובהרזיה; מרצה מטעם אוניברסיטת באר שבע, היחידה ללימודי המשך.


נירה אולנד .B.A, B.Sc, R.D
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין: כותבת תוכן בתחום תזונה

נירה בעלת תואר ראשון בתזונה מהאוניברסיטה העברית – הפקולטה לחקלאות ברחובות, והסמכה ממשרד הבריאות (1996), וכן תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית (1989). מומחית לטיפול בסכרת ומחלות כרוניות. בוגרת קורס מחנכי סכרת במרכז הרפואי הדסה עין-כרם (2007), וקורסים  נוספים: גסטרואנטרולוגיה, הגברת המוטיבציה לשינוי , אפידמיולוגיה, טכנולוגיה של מזון, וכן קורסי הנחיית קבוצות סגורות ופתוחות במסגרת מכבי שירותי בריאות.

נירה ממלאה כיום תפקידים נוספים בתחומה: מנחה קבוצה פתוחה מתמשכת לשינוי הרגלי אכילה, מנחת קבוצות לסכרתיים וקבוצות לשינוי הרגלי אכילה במסגרת מכבי שירותי בריאות, נותנת ייעוץ תזונתי לפרטים וארגונים.

בין תפקידיה בעבר שמשה נירה כדיאטנית מחוזית במכבי שירותי בריאות באזור השפלה, דיאטנית אזורית של משרד הבריאות ,הדריכה אנשי צוות רפואי וצוותים טיפוליים, אחראית קידום בריאות ומומחית לסכרת במסגרת מכון סוכרת ואנדוקרינולוגיה  של מכבי שירותי בריאות. כמו כן ניהלה פורום תזונה באינטרנט וכתבה חוברת הדרכה תזונתית למנותחי הגבלת קיבה.


מיכל יערון .M.Sc.
פסיכולוגית קוגניטיבית ומנחת קבוצות
תפקידה בנטוגרין: ראש תחום מוטיבציה

מיכל בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית, אוניברסיטת תל-אביב (1996).
בעלת תעודת הכשרה בהנחיית קבוצות מביה"ס לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל, אוניברסיטת תל-אביב (1998), ובוגרת התוכנית לטיפול משפחתי וזוגי בתחנה לטיפול משפחתי בסמינר הקיבוצים (2001).

מיכל ממלאת תפקידים נוספים בתחומה:
מרכזת את הוראת הפסיכולוגיה ופסיכולוגית הספורט בביה"ס למאמנים במכון וינגייט.
מיכל מייעצת לארגוני ספורט וקבוצות בענפי ספורט אישיים וקבוצתיים ומלווה ספורטאי הישג וספורטאים מהסגל האולימפי.

מיכל הינה המקימה של "לעוף" גוף העוסק במתן ייעוץ מקצועי בתחומי פסיכולוגיית הספורט. הצוות המקצועי של לעוף כולל פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים, בעלי תואר שני או דוקטורט שמאחוריהם עשרות שנות ניסיון טיפולי. חברי הצוות מומחים בטיפול בספורטאים בכל גיל ובכל רמה – מספורטאים בתחילת דרכם ועד אלופים בעלי תארים ישראלים ועולמיים – בענפים מגוונים מתחום הספורט האישי והקבוצתיאנו מאמינים כי כל ספורטאי יכול למצוא בעצמו את הכוח לעוף ואת האומץ להעז.
בדרך אל הניצחון חווה כל ספורטאי עליות ומורדות, משברי מוטיבציה, הישגים וכישלונות. תפקוד במצבי לחץ, היכולת להתגבר על פחד, קבלת החלטות בזמן אמת והאומץ לחלום, עושים את ההבדל בין ספורטאי לספורטאי מנצח.
פסיכולוגיית ספורט מתקדמת מספקת ליווי רגשי, מנטאלי, והתנהגותי בעבודה פרטנית וקבוצתית, בקליניקה ובמגרש

לאתר של מיכל יערון וצוות לעוף


אביטל שניאור ינקוביץ .R.D., B.Sc
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין:
דיאטנית, כותבת תוכן ויועצת בתחום התזונה

אביטל דיאטנית קלינית מוסמכת בוגרת מכללת תל חי למדעי התזונה (2005). עובדת כדיאטנית קלינית בשירותי בריאות כללית ומשמשת גם כמרצה במכללת וינגייט וכדיאטנית בקאנטרי קלאב חוף התמרים בעכו.
בנטוגרין, בנוסף להיותה כותבת תוכן משמשת אביטל גם "כדיאטנית אישית" במסלולי הייעוץ השונים גם אונליין וגם במפגשים פרונטאליים. לשעבר עבדה אביטל כדיאטנית בבית חולים בני ציון.

אביטל ממלאת תפקידים נוספים בתחומה:
מרצה לתזונה במועדוני בריאות וספורט בצפון.
מנהלת ומעבירה סדנאות תמיכה להרזיה ותזונה נכונה .
מדריכת אירובי, חיזוק וחיטוב הגוף.

ליצירת קשר עם אביטל [email protected]

האתר של אביטל www.mshneor.co.il


ליאור שניאור .B.P.T
פיזיותרפיסט מוסמך
תפקידו בנטוגרין:
פיזיותרפיסט, כותב תוכן ויועץ בתחום האימון האישי
 

ליאור שניאור פיזיותרפיסט מוסמך B.P.T , מאסטרנט בתחום החינוך (MAׂ) בהתמחות בחינוך גופני, הינו בוגר הפקולטה לרווחה ובריאות באוניברסיטת חיפה בפיזיותרפיה משנת 2005.
מורה מוסמך לפילאטיס רצפה ומתמחה בשיטת הג'יירוקינסיס. מאמן כושר גופני ובריאות,  מאמן קראטה מוסמך מטעם מכללת וינגייט.
מרצה במכללת וינגייט בתחום הכושר הגופני והבריאות בקורסי מאמנים אישיים ומסמיך מדריכי חדר כושר, משמש כרכז המקצועי של המכללה בשלוחה הצפונית שלה.
ליאור מלמד את שיטת הפילאטיס ליחידים ולקבוצות, ומשתמש בה בתחום הפיזיותרפיה לשיקום מטופלים הסובלים ממחלות כרוניות, כגון כאבי גב תחתון וכאבי ברכיים.בנוסף מלמד פילאטיס בכנסים שונים בכל הארץ.
בעברו, עבד כשנה ב"מכבי שירותי בריאות" כפיזיותרפיסט, ושם זכה להצלחה רבה בשיקום מטופלים בשיטה זו. בנוסף, ניהל חדר כושר ושם לימד את המתאמנים כיצד להתאמן, לעצב ולחזק את גופם.
כיום מעביר הדרכות והרצאות בתחומים שונים למדריכי חדר כושר בכל הארץ.
ב-15 השנים האחרונות מאמן ומתאמן בקראטה ויוגה ואת ידיעותיו בתחומים הללו משלב באימוני הפילאטיס.
בין שאר עבודותיו ליאור עובד עם חולי פרקינסון באופן פרטי וקבוצתי בשיתוף עם בית חולים רמב"ם והקרן למחקרים ואת עבודת התיזה שלו כותב בנושא זה .

ליצירת קשר עם ליאור www.mshneor.co.il


 רונן דוידוב  B.Ed.  בחינוך גופני
מאמן כושר אישי וקבוצתי

תפקידו בנטוגרין: יועץ בתחום הכושר הגופני

רונן בעל תואר ראשון בחינוך גופני עם התמחות בטיפוח היציבה, ממכללת זינמן שבמכון וינגייט (2007), ובעל תעודת הוראה בחינוך גופני.
במהלך לימודיו השלים רונן הסמכות רבות כולל:  מאמן כושר גופני במשחקי כדור, כושר אישי וענף אישי, מדריך כושר גופני ובריאות ,  מדריך חדר כושר מוסמך לאימון קטינים,  מדריך שחייה ובוגר קורס "מנהלים בכושר". בנוסף מחזיק רונן בחגורה שחורה דאן 1 בשיטת אייקי קרב מגע וחגורה חומה בשיטת טאקמוסו – אייקידו.

רונן ממלא תפקידים נוספים בתחומו:
מאמן כושר אישי, בעל רקע נרחב באימונים אישיים להפחתת משקל, שיקום וחזרה לתפקוד לאחר פציעות וחידוד היכולת הספורטיבית. הוא מפעיל סדנאות במקומות עבודה ומרצה לאורח חיים בריא. וסדנאות הגנה עצמית. מייעץ וכותב תוכניות אימון כושר כללי וספציפי. כותב במדורי בריאות וכושר בעיתונות מקומית, במגאזינים שונים ובפורטלי כושר שונים באינטרנט.

לאתר של רונן דוידוב


סימה פלג R.D., B.Sc.Nutr.
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין: כותבת תוכן בתחום תזונה

דיאטנית קלינית מוסמכת (B.Sc.Nutr.) מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים,
בוגרת בית הספר למדעי התזונה בפקולטה לחקלאות, מזון ואיכות הסביבה.
בעלת תואר בוגר (B.Sc.) בחוג למדעי החיים באוניברסיטה העברית בירושלים.
בוגרת הכשרה מקצועית בתזונה בביה"ח קפלן, בקהילה ובבריאות הציבור.
מדריכת כושר גופני מוסמכת מטעם בית הספר למאמנים ולמדריכים שבמכון וינגייט.
סימה עובדת כדיאטנית בשירותי בריאות בקהילה, בקופת חולים ובמגזר הפרטי.
בנוסף, משמשת סימה כמרצה בקורסים לתזונת ספורט בשלוחות בית הספר למאמנים של מכון וינגייט. והינה חברה בפורום תזונה ופעילות גופנית של העמותה לקידום התזונה והדיאטה בישראל "ע.ת.י.ד"

ליצירת קשר [email protected]

 


 

רן מגן B.Ed.  בחינוך גופני
מומחה בתורת הכושר הגופני
תפקידו בנטוגרין: יועץ בתחום הכושר הגופני

רן בוגר סמינר הקיבוצים, בעל תואר ראשון בחינוך גופני,  רכז קורסי מדריכי חדר כושר בביה"ס למאמנים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט
מדריך ספינינג ומאמן אישי. עוסק בהכשרת מדריכי חדר כושר, מתן הרצאות ויעוץ לפעילות גופנית.

 


 

רוני עמיצור לוי B.Sc.Nutr
דיאטנית קלינית
תפקידה בנטוגרין:
 דיאטנית ויועצת בתחום התזונה

רוני, בוגרת בית הספר למדעי התזונה בפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה, האוניברסיטה העברית בירושלים, וכיום בנוסף לעבודתה כדיאטנית קלינית משלימה את לימודיה לתואר שני במדעי התזונה בבית הספר למדעי התזונה באוניברסיטה העברית בירושלים. 

בין הכשרותיה הנוספות של רוני:
בוגרת הקורסים: תזונת ספורט לתזונאים קליניים, ארגז כלים בהשמנה, קורס מדריכי חדר-כושר, קורס מדריכות פילאטיס מכשירים, וקורס מדריכי ספינינג .

רוני ממלאת תפקידים נוספים בתחומה: היא דיאטנית קלינית במכון לאלרגיה למזון, אסתמה ואימונולוגיה בילדים במרכז הרפואי "אסף הרופא". ודיאטנית קלינית במחלקת תזונה ודיאטה של סטודיו C, בסניף ראשל"צ מערב.

בעבר שימשה רוני כדיאטנית קלינית במרפאת שיב"ת בבית החולים "שיבא" תל השומר וכדיאטנית קלינית במערך ההוסטלים ודיור מוגן של עמותת אק"ים ברחובות. 

שימוש מועיל ומהנה!

חזרה