נטוגרין חדשות נטוגרין
 
 
 
חדש - סדנאות לבישול בריא
 
ד"ר רני פולק מלמד את רזי הבישול הבריא במגוון סדנאות, לחובבי הבישול הבריא ולכאלה שרוצים להפוך אותו למקצוע: בישול גורמה, קינוחים בריאים ועוד...
למידע נוסף...
חדש בנטוגרין – מחשבון תזונה
 
מסייע לתכנון ארוחות, בקרת משקל וקבלת מידע על ההרכב התזונתי הכולל של מזונות ומשקאות אותם אנו אוכלים.
הצג מחשבון...
מתיחות לפני אימון
 
ד"ר מיכה קניץ מסביר מדוע חשוב לבצע תרגילי מתיחה לפני פעילות גופנית והאם רצוי לשלב מתיחות גם במהלך האימון ו...איך.
הצג כתבה...
  
WELLNESS
 
הרופא האמריקאי האלברט דאן טבע את המונח WELLNESS בסוף שנות ה 50 כשהבין שהמדדים הרפואיים המקובלים בזמנו היו דלים מכדי לתאר מצב אנושי אידיאלי, מונח זה הפך למונח יסוד בתחום הרפואה הטבעית המודרנית.

בהיעדר הגדרה טובה יותר אנו מתרגמים WELLNESS ל"איכות חיים"- מושג המתקשר יותר עם מדדים חומריים ודי מחמיץ את ההוליסטיות הגלומה במונח הלועזי.

היינו שמחים להגיש לכם 'מתכונים' בטוחים ל "WELLNESS בשמונה שבועות" או " הדרך אל האושר ב 19 שלבים בדוקים". אבל נראה שזה קצת יותר מסובך מתוכנית דיאטה. בלתי אפשרי 'לפרק לגורמים' את איכות החיים שכולנו נכספים לה בגישות של מדע מערבי. הצטרפו אלינו ל'מסע האינסופי אחר ה- WELLNESS. אל דאגה, בצד דיון מעמיק ורב-תחומי נפזר פה ושם קורטוב של קלילות: מישהו ביקש מונח בעברית ל WELLNESS ולא קיבל? תנסו: ואללה- נס!
לקריאת המאמר...
wellness

אם אינך רוצה לקבל איגרות אלו, עליך להיכנס לאתר נטוגרין דרך "כניסה", להיכנס ל "חשבון שלי" ולסמן שאינך רוצה לקבל עדכונים במייל.
 
כל מה שלא ידעתם על עגבנייה
 
כולם כבר יודעים כי אכילת עגבניות מדי יום, במגוון צורות הכנה (טריות, מבושלות, שלמות או מרוסקות) משפרת את הבריאות , תורמת להתמודדות הגוף עם מחלות ,ומרחיקה את הגעתן של מחלות כרוניות. אבל בטח לא ידעתם כי בעגבנייה מצוי חומר הדומה לאספירין.
לקריאת הכתבה המלאה...
 
האם מזון טבעי בריא?
 
המזונות מכילים מגוון חומרים שרבים מהם חסרי השפעה בריאותית, אך חלקם יכולים להיות בעלי השלכות בריאותיות – לעיתים לא רצויות. הכוונה לחומרים המיוצרים בצמח באופן טבעי כחלק מתהליך הצמיחה הרגיל, או במהלך הצמיחה על-ידי גורמים נלווים (הכוונה אינה בני האדם או המגדלים) ועלולים לגרום להרעלה.
לקריאת הכתבה המלאה...
 
כניסה לאתר נטוגרין
 
רוצים לגלות עוד מאות כתבות, מחשבונים וכלים בנושאי תזונה, פעילות גופנית ואיכות חיים?
בואו לבקר אותנו - www.netogreen.co.il