נטוגרין חדשות נטוגרין
 
 
 
חדש בנטוגרין מחשבון DRI
 
לכמה סידן, כמה אבץ וכמה ברזל הנך זקוק/ה מידי יום? מחשבון DRI יסייע לכם למצוא את כמות הקלוריות היומית המומלצת ואת ההמלצות לצריכת רכיבי התזונה השונים המתאימים לכם.
הצג מחשבון...
חדש בנטוגרין – מחשבון DRI לילדים
 
מהי כמות הקלוריות היומית המומלצת לילדכם? כמה סידן, חלבון, ברזל וסיבים עליהם לצרוך? מחשבון זה יסייע לכם למצוא את ההמלצות לצריכת רכיבי התזונה השונים המתאימים לילדכם.
הצג מחשבון...
חדש בנטוגרין – מחשבון DRI לנשים בהריון ולנשים מניקות
 
בהריון ? מניקה ? מהי כמות והרכב הקלוריות היומית המומלצת עבורך ? מחשבון DRI לנשים בהריון ולנשים מניקות מאפשר למצוא את כמות הקלוריות היומית ואת ההמלצות לצריכת רכיבי התזונה השונים.
הצג מחשבון...
  
שוקולד, איזה עדיף?
 
מוטי הבריאות המכורים לשוקולד ניצבים בפני הדילמה "איזה שוקולד עדיף?" שאלנו את ד"ר רני פולק מה ההבדל בין שוקולד רגיל לשוקולד חרובים? להלן תשובתו:

השוקולד הטעים ביותר בעיני (ובעיניי רבים) הוא שוקולד מריר עם כמה שיותר מוצקי קקאו. זה אגב גם השוקולד הבריא ביותר, אז אם נשווה בין השוקולדים הללו נגלה כי:
מבחינת שומן - הכמות שווה אבל ההרכב של השוקולד המריר עם לפחות 70% מוצקי קקאו הוא בריא יותר (פחות שומן רווי).
מבחינת קלוריות - אין הבדל משמעותי. ויטמינים ומינרלים יש בשניהם.
אין ויטמין ו/או מינרל באחד שיגרום לי להמליץ על מי מהם, בשוקולד מריר יש יותר נוגדי חמצון מאשר בשוקולד רגיל ובשוקולד חרובים, בשוקולד יש גם מעט קפאין.

בקיצור, שוקולד חרובים אינו בריא יותר מבן דודו המריר , אני אישית הייתי ממליץ על השוקולד המריר משני טעמים:
  1. בגלל הטעם
  2. בגלל שאינו פחות בריא
בתיאבון

ומה עוד כדאי לדעת על שוקולד?
לקריאת המאמר...
איזה שוקולד עדיף

אם אינך רוצה לקבל איגרות אלו, עליך להיכנס לאתר נטוגרין דרך "כניסה", להיכנס ל "חשבון שלי" ולסמן שאינך רוצה לקבל עדכונים במייל.
 
האם מותר לטגן בשמן זית?
 
שמן זית איכותי מעולה לטיגון, וטוב יותר משמנים הנמצאים בשימוש באופן יותר רווח. שמן הזית האיכותי מכיל באופן טבעי כמות גבוהה מאוד של נוגדי חמצון וויטמין E המגנים עליו. התגלה שבעת הטיגון בו חלק מנוגדי החמצון ו"החומרים הטובים" נספגים לתוך המזון המטוגן ובכך יש תועלת נוספת למשתמש בעת האכילה. הדס רגב טוביאס מסבירה.
לקריאת הכתבה המלאה...
 
שוק ההון משתולל ואיתו רמת הלחץ והחרדה, מה ניתן לעשות?
 
נטוגרין מציעה "מרשמים" לתזונה ולפעילות גופנית המיועדים להקל במצבי לחץ וחרדה אבל כנראה שזה לא יספיק, מסתבר כי נוכחות של חיית מחמד עוזרת לנו להתמודד עם לחצים וקשיי היומיום. ד"ר עידו קאן ייתן לכם עוד סיבה לגדל כלב.
לקריאת הכתבה המלאה...